Így lett hírlevél feliratkozásból szolgáltatás vásárlás

Édesapám régóta vállalkozó, most jutott el arra a pontra, hogy szerette volna kitalálni azt, hogy hogyan lehetne hatékonyabban megoldani a cégen belüli költségek tervezését, milyen lehetőségek vannak arra, hogy a felmerülő költséget csökkentse. A vállalkozása nagy részben kiszállításon alapul, így elsősorban a cégautókban látta meg a költségcsökkentésre a megoldást.

Megkért arra, hogy segítsek neki az interneten válaszokat találni erre a kérdésre, biztos volt benne, hogy a temérdek információk között erre is található válasz. Így ismertük meg a Flottauto Kft. céget, akiknek a weboldalukon található egy olyan sok hasznos információt rejlő ismeretanyag, amiben az öt költségcsökkentő tényezőt fejtik ki nagyon részletesen, aminek köszönhetően valóban lehet költségeket lefaragni.

Ez valójában egy hírlevél sorozat, ami öt levélből áll. Erre az öt levélre mi fel is iratkoztunk, mert már az oldalon leírtak alapján nagyon kíváncsivá tettek minket, és mindenképp meg akartuk tudni, hogy mi az a tudásanyag, amit ingyen a vállalkozók rendelkezésére bocsátanak.

Az első levélből az derült ki számunkra, hogy hogyan lehet úgy választani autót, hogy mindenféle lappangó problémát ki tudjunk küszöbölni. Az első levélben megkapott információk segítenek abban, hogy tudatosan választhassuk ki a megfelelő cégautót.

A második levélből azt tanultuk meg, hogy milyen finanszírozási formát érdemes választani. Az előnyök mellett részletesen a hátrányokat is bemutatták. Legyen szó hitelről, lízingről, bérletről vagy készpénzes vásárlásról.

Egy olyan módszert mutattak be a harmadik levélben, aminek segítségével könnyedén ki lehet számolni azt, hogy meddig érdemes egy autót használni. Ez a módszer napra pontosan segít kiszámolni ezt a cégautó használatának azt az időpontját, amíg gazdaságosan lehet használni. Ez azért is jó, mert így nem fordulhat elő, hogy egy autót már akkor is használunk, amikor már gazdaságilag meg sem éri.

A negyedik levélben pedig a gumikról volt szó. Itt kiderült számunkra az, hogy akár több százezer forintot is meg lehet takarítani egy kis odafigyeléssel.

Az utolsó levél pedig a motorokkal kapcsolatban tájékoztatott mindenről. Legyen szó dízelről, hibrid vagy benzines autóról. Mindegyikre megmutatják, hogy mikor, melyiket érdemes választani.

Már önmagában ez a levél sorozat is nagyon sok értéket adott számunkra, de arra is rájöttünk, hogy sokkal jobb profikhoz fordulni, és rájuk bízni a cégautóval kapcsolatos feladatokat, hiszen így biztosak lehetünk abban, hogy minden flottul fog működni. Így végül édesapám úgy döntött, hogy lecsap a Flottauto Kft. szolgáltatásaira és inkább olyanokra bízza a feladatot, akiknek ez az egész a kisujjában van. És ezáltal nem csak pénzt takaríthat meg hosszú távon, hanem megszabadulhat olyan szervezési és ügyintézői, szervezői feladatoktól, amiket nem szívesen végzett eddig sem az autók üzemeltetésével, illetve szervizelésével kapcsolatban. Ennek köszönhetően pedig sokkal több ideje lesz a vállalkozására, valamint nem kell azon aggódnia, hogy mikor melyik autóval mi a helyzet.

Alaposan megnéztük az oldalon közzétett választható csomagokat. Van egy standard csomag, ami tartós bérletet, biztosításokat, adókat és flottakezelést tartalmaz. Ezután következik a komfortcsomag, ami a tartós bérleten, biztosításon, adón és flottakezelésen túl garantált díjas szerviz és gumi szolgáltatást is magában foglal. Míg a superior csomag pedig ezeken felül asszisztenciát is biztosít az autók szállítására és szervizelésére és gumizására, illetve csereautót is biztosítanak. A csereautó biztosításra ingyenes műszaki meghibásodás vagy törés esetén kerülhet sor magyarországi átadással.

Ezután édesapám felhívta őket, hogy egyedileg is átbeszéljék azt, hogy neki mire van szüksége. A kérdések megválaszolása után egy kis türelmet kértek, hogy az árajánlatot össze tudják állítani, hiszen minden cégnek más és más igényei vannak, így elég ritka az, hogy két cég pontosan ugyanolyan árajánlatot kapjon. Az árajánlat elkészítése gyorsan megtörtént, miután édesapám elfogadta, már nem is volt extra teendője azonkívül, amit korábban telefonon keresztül megbeszéltek.

Így történt, hogy egy ingyenes anyagra feliratkozásból végül szolgáltatás vásárlás lett, úgy, hogy egyáltalán nem volt korábban édesapám fejében az, hogy flottakezelőhöz forduljon. Azt látom, hogy manapság komoly szintekre lépett a marketing, igazi művészet van a mögött, ahogyan egy ingyenes anyagot úgy tudnak bemutatni, hogy végül abból valódi vásárlás történjen.